CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 28, 2011

yey!!!!lapang sket dadaku...

assalamualaikum............

al0haaaa sumeeeeee...
m0od aku sekarang adalah gembira sket dengan perasaan lapang sket kat dada...xleh banyak2 c0z x settle habis g hal nie..hal apakah?????hal yang membuatkan jiwa aku always x tenang aka kacau bilau, sesak napas, serba salah n macam2 g ar..hanya mereka2 yang sama situasi ngan aku akan paham ngan perasaan aku..nak tau pasal apa???pasal TESIS aka LATIHAN ILMIAH aku...

setelah berperang ngan perasaan sendiri selama beberapa hari maka tadi ngan tekad dan yakinnya aku memberanikan diri mesej dato` S aka penyelia aku...seram2 sejuk gak time taip mesej tue..tunggu beberapa minit die x reply skali die tep0n seh!!!gegel2 tangan aku nak tekan butang hijau kat f0n aku..die s0h aku datang bilik die dalam masa lima minit g...

s0 dengan perasaan b`debar2 jantungku bergetar katakutan aku g ar bilik die..x lama lepas tue die sampai then masuk bilik die..dannnnnn yang bestnye kit0wrg diskus cam dah slalu jumpe even nie ar kali pertama aku g jumpe die tuk sem nie....hahahaha....dat0` sangat sp0rting h0keyh!!!dah ar aku g ngan bawak peta je tanpa pape bahan len...semp0iiii je..xtualy aku takut die marah c0z aku x g jumpe die langsung sem nie...

s0o lepas diskus2 aku pun say thankz then bla ar dari bilik die kan..x kan nak d0k situ lelame lak..x pasal2 aku kene ngan datin..*bini die pun lect aku gak tau*...

lepas bla aku g jumpe en.Din plak tuk settle pasal alatan tuk ambik data..tapiiiii en.Din cakap dak 1st year nak guna g field plak..then g makmal iklim plak jumpe ngan kak yam n abang apis...tanye2 then bleh tapi kene isi b0rang n mintak sign ngan en.bakhtiar...time tengah isi b0rang skali dat0` call aku balik..*eh!!dat0` dah rindu aku ke???..hahaha..dush!!!skali dari datin*..n0 n0 n0..dat0` call s0h aku g bilik die semula c0z nak bagi artikel yang de kaitan ngan tesis aku....waaaaa tambah sayunk suspek eh silap!!respek ar kat dat0`..

lelaju aku g bilik die then die g tau pape yang patut then aku blaaaa....b4 tue haruslah ucap thankz kan..sebagai student yang bagus..perasan...then cari2 en.bakhtiar x jumpe2..ntah g mane lak die nie..last2 kene g semula isnin tuk ambik alatan n surat dari pusat tuk dapatkan maklumat dari MBI....

h0pefully isnin nanti leh ar sttle sume c0z aku nak ambik data ngan secepat yang mungkin..dah ar kene ambik data tuk 3 hari n de dua rentasan yang aku kene wat dalam masa sejam...camn0 tue den nak buek???k0wrg x paham erkk...xpe ar bia aku je yang paham...0wkey laaaa..aku nak g sambung pikir sape je yang leh t0l0ng aku ambik data nanti....WISH ME SUKSES!!!!!!!!

n0ta siku aku: kalau tau camni awal2 g aku dah jumpe Dat0`...sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tarak guna laaaaa.....pengajaran za..pengajaran.....

0 comments: