CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 23, 2011

tag dari jiran aku

assalamualaikum.....
pepagi buta nie aku baru perasan yang aku kene tag ngan jiran aku si ain nie...s0o memandangkan aku agak rajin sekarang nie meh aku jawab pe bende yang ain nie tag s0h aku wat....xtualy tag nie pasal beberapa s0klan yang memerlukan aku memberikan jawapan ala2 time exam...haha...tipu!!!!

meh kita teng0k pe je s0klan2 cepu cemas yang ditanya....

1. apa benda penting dalam hidup korang?
* k0mpem-k0mpem ar family especially makpak aku...penting seh!!tanpa mereka sapa ar aku nie kan..0wh IC pun penting 0wkey c0z membuktikan diri aku...


2. benda terakhir yang korang beli gune duit korang?
* selendang kat MEFEK tadi...*eh tue pakai wet eta dulu*..haaaa air limau+asam..kat MEFEK gak c0z aku baru balik dari MEFEK....jangan tanya aku MEFEK tue pe c0z aku pun x tau...nak tau tanye dak K0lej Kajai...


3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti? 
* tanye-tanye nie nak sp0ns0r aku ke???haha...kat mane erkkk aku nak wat majlis aku nie..kalau ikut tradisi abang2 n akak2 aku dulu kat umah je ar...
*temaaaaaaa plak aku nak ala2 k0rean wed bleh????verangan lebih ah!!!!  kaler tema plak setakat nie dalam fale h0tak aku kalau bleh nak kelabu+putih....masa kana datang kalu berubah wallahualam ar kan...kita hanya mampu merancang..hakhak..


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
* nehi nehi nehiiiii!!!x sampai seru g...ayat selamat...nak t0l0ng carikan tuk aku ke???


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
* wallahualam...harap bialah kekal bersama selamanyaaaa ...ala2 cam lagu faizal tahir tue..*sampai syurga*..insyaAllah...


6. di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
* ntah...time verangan je k0t aku jumpe...bleh???


7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
*  buku *YAKJUJ & MAKJUJ: Bencana di sebalik gunung...
k0leksi baru

8. apakah nama penuh korang?
* NURUL IZZAH BINTI BASUMI 

9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
* mak ah!!!tempat aku ngadu nie...bapak aku garang lebih dari mak aku..hakhak..takuuuttttt..but still l0ve b0th 0f u....muah banyak2!!!!


10. namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
* rite n0w aku nak jumpe makpak aku...kangen banget sama mereka...tetibe m0od ind0n
* hyun bin 0ppa
* chad michele murray
* bakal husben aku...bleh???malu ah


11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
* yaiyalah..kalau x sape lagi yang nak basuh???k0wrg??hampeh!!x kan nak s0h r0omate aku plak..tidak la mungkin...
*tapi kalau aku terlampau malas rajin aku campak masuk je dalam mesin...melayang 2 hengget lima p0sen aku...


12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
* k0rea..annye0ng tetibe...especially Jeju island..cam bez je...then leh jumpe hyun bin 0ppa sekali verangan lagi..huhu
* senang cite sume tempat bez aku nak g ar...mau jelajah ini dunia dalam mimpi.
* but satu tempat nie memang carta teratas ar...MEKAH..rukun islam seh!!


13. pilih salah satu, peluk atau cium?
* atau...waka waka eh!eh!

14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
* jiran aku je dak nie...
* de 15 0rang adik-beradik..kalah aku yang 12 0rang je
* anak b0ngsu


15. Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
* family aku t0p carta ar..
* pentingkan diri sendiri..
* jam tangan aku bapak aku belikan..
*letty aka lat0p aku pun masuk carta..
* harta benda Ismet Ulam Raja..wawawa


16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
* sekarang tengah gila dengar lagu That Man by Hyun Bin 0ppa.. r0omate aku pun dah b0san dengar k0t..seb bek de headph0ne...
* Tuhan berikan aku cinta by Ayushita..sesuai ngan aku kan..
* hari2 aku akan buka winamp playlist aku..s0 lagu2 yang kat dalam tue antara yang aku paling suka n selalu dengar ar sekarang nie...banyak lagu k0rea..huhu

17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
* 15 march...umah abang aku....aku sambut ke x erkk 
* s0 get ready tuk taun nie punye erkk...sukeeeeeeeeeee


last skali kene tag 5 kawan bl0gger aku erkk...s0 aku nak tag:
* eta
* aida
* zuha
* cikgu CT
* amira atiya

fuh!!!!settle gak akhirnya aku jawab s0klan2 dalama tag nie...fehnat h0tak nak pikir jawapan exam nie...hahaha...s0 mereka2 yang di tag tiada paksaan dalam menjawab tag nie..terpulang k0wrg sama ada nak jawab 0r abaikan je tag nie...TAPIIIII kalau k0wrg wat tag nie lagi AFDAL ar..huhu ..


dah siap s0o sekarang aku nak membuta...daaaaaa


n0ta siku aku: rahsia d hati x siapa yang tahu...wallaweh!!!


0 comments: