CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 6, 2010

akhirnya ku temui

akhirnya ku temui.....
pe yang aku temui????
0wh n0oooo...
bukan lah cal0n suami yang kutemui....
tidak!!!sama sekali tidak ye....
*tapi siapa tahu ianya terjadi kan*

aku telah temui ini...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

butang tuk baju melayu

untuk sape????
haruslah untuk si dia yang sangat aku sayangi kan...
ye aku tau hanya sekadar butang baju melayu..
tapi ianya ikhlas dari hati aku untuk bapak aku...*i luv u much*

tapi malangnye....
aku x dapat bagi 0n de time...
sebenarnye butang nie aku nak bagi kat bapak aku time raye ritue..
sekali mase nak balik kampung leh plak aku cari x jumpe...
penat aku geledah l0ker aku x jumpe gak...

sekali k0 nak tau jumpe bila n di mana???
baru jumpe beberapa hari lepas...
n kat depan mate aku je bnde nie...
cmne aku nak terangkan erk...
kat tempat tudung n barang makeup aku..*bukan makeup pn c0z de bedak tabur n yang bese2 je*
n tempat nie aku akan pandang tiap2 hari...
tapi leh plak aku x jumpe kan b4 balik raye ritue...
damn it!!!!

dasar RABUN ar k0 nie!!!!!

n0ta siku aku: rindukan mak n abah dan ingin terbang pulang jika aku bisa terbang ketika ini...

0 comments: