CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 6, 2010

@~Far-mie-lie Ga-de-ring~@

ini adalah n3 yang dah lame terperap kat draft nie....

minggu lepas punye cite...
mak, bapak, adik n abang aku turun nilai...
umah abang aku yang len....
then adik beradik yang lain pn datang...
tetibe diskus punye diskus di0wrg ajak g Bagan Lalang...
s0 i f0ll0w....

malas aku nak st0ry bebanyak...
s0 k0wrg layan gambar je ar erkk...
layanzzzzz.....

l0kasi adalah di Bagan Lalang...
aku lupe name kedai tue...
tapi yang hujung skali ar..
alaaa yang de kat tepi laut tue ar...


antara kami yang datang awal...
nak 0rder makanan dulu...
s0 bila sume dah datang xde ar tunggu lame sangat kan...
sampai2 juz ngap je...
lihatlah betapa panjangnye meja tuk kluarga aku...
nie pun kak l0ng n abang yang atas aku x j0in...


bila sume dah sampai...
tapi x sume dalam gambar...
dah de yang merayap...
gambar adalah lintang pukang....


yang tudung belang n pepel nie akak-akak aku...


antara anak sedara aku...
dah same saiz je ngan aku...
juz tinggi x leh nak lawan g ar...
hakhak...
di0wrg nie adik beradik...
kalau terer teke ar mane satu akak n mane satu adik...


sedang tekun melantak....
ramai kan...
meriah je suasana...
lurve sangat2


makan jangan x makan....
bedal selagi mampu...


tempat aku haruslah sebelah mak aku...
kate anak kesayangan...
*malu ai tau*
hakhak...
mampus kene hentak kalau tahu dek adik beradik yang len aku ngaku camnie..


adik-adik gurl aku...


my bapak, BIL aku n my mak...

sangat sel0n0k maaaaaa.....
lepas makan....
bayar...
g tempat parking...
salam2 ngan sume 0wrg....
c0z memasing nak balik...
termasuk ar mak ngan bapak aku....
sedih2...sangat sedih....
ase nak ikut balik kampung je time nie...
..........(T_T)..........
tapi apa bleh buat....
ngak bisa sih gitue.....
masih ada kuliah yang aku perlu hadir...

n sebagai penutup tatap lah wajah ini....
-
-
-
-
-


mak x bersedia ketika ini...
aku men snap je...
but stil t0mei kan...
*aku rase ar n pe yang k0wrg rase fehdulik ape aku*

n0ta siku aku: 0wh ye sila lihat tanpe menyumpah seranah kerana kualiti gambar yang cap ayam.....maklum ar tangkap gambar guna f0n zaman pale0litik....
@`de tragedi yang menyebabkan aku menitiskan air mata ketika pulang...

0 comments: