CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 21, 2010

ki$ah di $ubuh hari

terjaga dari tidur...
teng0k jam...
0wh baru pukul 5.57 pagi....
jangan nak perli aku bangun awal...
terjaga sebab aku nak terkucil seh!!!
kalau x haruslah f0n aku menyanyi 3,4 kali baru aku terpisat2 celikan mata....

selak selimut,
bangun dari katil,
menapak ke pintu,
buka pintu,
sarung capal,
bergerak ke tandas dengan penuh gaya,
*0wh ye b4 tue kene kunci pintu balik*
berani kan aku g tandas s0wrg...
sebab dah subuh..
hakhakhak...
settle urusan di tandas aku keluar,
terus ambik wuduk sekali c0z dah subuh kan,
*jangan kutuk aku erk*
siap melangkah ke bilik semula,
buka pintu,
masuk,
ambik telekung n sarung....
bentang sejadah,
time aku dah ready nak mulakan s0lat..
tetibe aku ase len macam je kat bibir aku...
ase panas semacam,
mengapakah????
de 0wrg cium aku ke???
siapakah???
chad michael murray kah????
berangan je arrrr
tak mungkin c0z aku x nampak die atau 0wrg len...
g ambik cermin n teng0k bibir...
sekali bibir aku berdarah daaaa.....

kan aku de cite yang bibir aku ulser...
s0 tadi die macam terk0yak ke hapa ntah c0z pagi kan...
bibir kering then terkena ngan bibir bawah...
makanya die berdarah...
aku ambik tisu n lap2..
x nak benti la plak darah nie...
penuh tisu ngan darah...

cube k0wrg bayangkan kalau time nie tetibe r0mate aku terjaga then nampak de satu lembaga putih pegang bende berdarah terb0ngk0k-b0ngk0k kt depan meja study....
hahahaha....
tapi asenye die x kan terkejut c0z muka kau nie x ar seram mane kan...
lastly aku buka balik telekung then g tandas balik....

bila dah make sure darah dah stop aku g ar s0lat...
habis s0lat aku wtpe????
SAMBUNG TIDOOOOO....
huhuhuhu....

nota siku aku: bila ar ulser aku nie nak 0wkey.....dugaan dugaan....terseksa mak nie n0kss....


0 comments: