CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 9, 2010

$uper duper pemala$!!!!!!!!

assalamualaikum.......
mukadimah haruslah s0pan yee kawan-kawan.....

b4 nie aku de cite yang asemen aku yang berlambak-lambak kan..kan, kan, kan.....
haaaaaaaaaaaaaaa......
nie ar masalahnye weh!!!!!
nak cite sket n nak mintak advise k0wrang nie.......

asemen aku banyak tapi aku leh plak jadi super duper pemalas punye 0wrg.....
ch0iiiiiii je kan.....
aku teng0k kawan-kawan aku slumber je dah siapkan asemen di0wrg....
bila teng0k di0wrg ase cammmmm......0whmakaih!!!!!bagusnye kawan-kawan aku nie....
ase vangga jap de kawan-kawan yang rajin begitu......

tapi aku??????????????????
pesal semangat di0wrg cam x sampai kat aku je erkk?????
ke lum sampai seru g?????
nak kene nyanyi lagu KU SERU by MISHA OMAR dulu ke baru semangat aku nak datang?????
h0tak hang la za nak tunggu-tunggu seru bagai baru nak wat asemen.....

hailaaaaaaaaaa.....
aku bila start wat asemen je ase ngantuk.....
bila dah menaip- menaip...then aku bace balik cam betul ke ayat aku nie???
aku delete balik......*aku nie bab mengarang ayat memang fail ar...*
baru menaip 2, 3 perkataan aku dah layan game...*walaupun aku nie bukan ar giler game 0wrgnye*
then menaip 2,3 perkataan g aku layan lagu.....
then menaip2,3 perkataan g aku layan m0vie lak......
n semalam leh plak aku g j0in zuha, aida n eta g layan JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2....then g ice r0om......
kalau yang tue aku x malas ar plak kn....

kalau camnie ar gayanya aku wat asemen aku....
agak-agak k0wrg bila aku leh siapkan sume asemen aku tue???
0wh yeee plus ngan tesis aku....
bila leh siap??????
haaaaaaaa...k0 pikir la sendiri iza weh!!!!!!
xyah nak sesak kan pale 0wrg len....
dush!dush!dush! sket tuk diri sendiri....
bagi sedar diri sket....ingat mak ngan abah kat kampung tue....
ingat senang ke di0wrg cari duit nak sek0lahkan k0....
sangat susah 0wkey...*walaupun di0wrg x penah merungut*...
sangat berterima kasih kepada mereka.....l0ve b0th 0f u alwayz 4 ever n ever n never end.....

0wh s0o0o0o0o.....
t0l0nglah jangan malaz sangat NURUL IZZAH.....
k0 nak ke d0k lame2 kat ukm nie....
x nak kan....
s0 t0l0nglah wat keje k0 tue erkkk.....
xpe2...pelan-pelan asal k0 buat tau...
jangan pelan-pelan k0 langsung x wat pape dah ar.....
0wh itu tidak bagus sangat.....
g0 iza g0!!!!g0 iza g0!!!!

bleh x k0wrg bagi aku petua tuk rajin.....
petua hilangkan kemalasan diri....
sume petua yang berkaitan ar......
dalam keadaan segera c0z aku dah sangat tenat sekarang nie.....

pesanan tuk diri sendiri: sila buat asemen anda yeeeee!!!!!!!!!!!!buat jangan x wat....sikit-sikit lame2 siap insyaallah......k0 bleh ar....abaikan kata-kata 0wrg len......juz ingat mereka-mereka yang penting je....lurve u......

0 comments: