CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 21, 2010

merembe$ lagi.....

tadi tetibe ase nak cal abang aku yang kat kampung lak.....b4 tue aku dah cal adik aku di Ana tue..aku memang macam nie....kalau ati aku ase cam x tenang je aku akan cal adik-beradik aku...nak cal pakwe xde ar plak....s0 mane aku nak cekau kan...kadang2 aku akan cal akak aku yang n0-3 c0z die nie jenis paham aku sket...bukan aku nak kata kakak aku yang g 2 0wrg tue x paham aku tapi kurang ar...kalau ngan kak ambut aku nie*name manje die* aku leh sembang pape je...sebab pale lebih kurang aku je juz die 0wkey sket k0t..k0t ar...hakhak...

s0 aku pun cal ar abg aku kan...ambik f0n dail n0 die c0z aku dah hafal..baru skali bunyi die dah angkat...*die nie memang jenis f0n rajin kat tangan*...0whmakaih laju b0na die nie kan....s0 sembang2 ngan die...tanye kab0 parent aku sume..tetibe aku dengar s0re mak aku kat belakang...bukan ar belakang aku ng0ksss...maksud aku kt belakang abang aku ar...mybe bukan belakang tapi yang penting dekat ngan abang aku ar...then mak aku tanye abang aku die cakap ngan sape..bile abang aku cakap die tengah cakap ngan aku, aku leh dengar s0re xcited mak aku..*hah!!ngan iza*...abang aku*bukan iza aku...c0z name tunang die pun iza gak*...*ye ar mak tau*...terus mak aku take 0ver cakap ngan aku....

0wh yeee...untuk pengetahuan anda sume mak aku amatlah payah untuk cakap kat tep0n sebab die kate geli...ase macam 0wrg men bisik2...bleh????pape ar ma...s0 time die cakap ngan aku tue bermakna f0n ketika itu adalah l0ud speaker ye....

mase cakap ngan mak aku tue aku try tears aku dari jatuh..*pergh tetibe nak skeping2 plak kan*..sebak d0wh bile dengar s0re mak aku...aku kan tengah sakit windu kat die sekarang nie s0 bile dengar s0re terus ase cam.....payah ar aku nak explain...k0wrg paham-paham sendiri sudah....tapi bile mak aku tanye*bile kamu nak balik???*....seyes time nie terus merembes ar....tapi c0ver ar kan..malas nak bagi mak aku dengar...kalau x len jadinye...mak aku nie cepat paham sket kalau aku camnie...k0wrg x paham xpe asalkan mak aku paham....

0wrg memang nak balik ma tapi mybe deepavali nanti c0z time tue je mybe free...isnin aku dah start exam...0wh b4 letak f0n dah mintak d0a mak sume...dah kene nasihat sket...thankz
ma....


tatap wajah kami tanpa sebarang k0men....rindu sangat2.....

n0ta siku aku:
  • jangan katakan yang aku anak manje hanya kerana aku sering p0st n3 sebegini....
  • jiwa agak kacau ketika ini....fakt0r ape????....aku jawab dengan senyuman je bleh???hehehe

0 comments: