CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 7, 2010

ketiadaan ruang

fakt0r-fakt0r yang menyumbang:
  • asemen yang melambak-lambak....k0 imagine exam juz 2 minggu lagi tapi asemen yang nak kene submit de 8 yang x siap g......lecture yang suke bagi asemen laz minit n diri yang terlebih rajin nak wat...*pemalas ar tue*....sekarang baru kelam kabut nak wat....0wh tensi mak kau....
  • tenet kat dalam bilik aku yang super duper sengal....langsung x bagi aku peluang nak on9 seh!!!!....hampeh je aku bayar tapi ukm jaring mengalahkan siput vavi....siput tue pun de gak ar gerak nie langsung x.....

s0 kesimpulannya aku ketiadaan ruang tuk p0st entry selalu......*macam ar rajin sangat aku p0st b4 nie*....hailaaaaa...lagipun bukan de 0wrang bace bl0g aku pun kan...s0 xpe ar kalau x update selalu kan.....*xtualy banyak yang aku nak cet0ly tapi next time erkkk kalau aku ingat*

hahahaha.......
sekarang sila f0kus kembali kepada asemen yang menunggu erkkk......

n0ta bahu: update d library Pp$pP.....

0 comments: