CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 16, 2010

$ebak Si0t

l0kasi: bilik aida n zuha...
jam: lam kul 3 pagi...

tengah aku sibuk2 layan bl0g tetibe abang aku tegur....
melalui FB...
nie aku k0pipes je dri chat FB tau....
kaler biru abang aku n kaler pepel aku.....

ko ni ble nak tido nih ???
jap g
keje erkk
aah
asik jap jer
ble nak blik kg ???
ntah
minggu depan dh exam
time aku gap seminggu time exam nak???
bler 2 ???
td salim tbe2 jer anta msg kat aku
tye aku dah smpai mne
]terkjut aku
ha???
die igt kite blik kg ke???
iyerrr
ntah la
pas 2 aku tye nape
die jwb pe?
die ckap igt kan aku blik kg
adessssss
tetibe ase nak nanges lak
pas 2 dier ckap bapak sruh tye
hakhak
same dgn la
adessssss
sebak siol
tau xpe
adoiiii
nie dh bergenang air mate aku
camne nih nak jd bapak org
huhuhuhuh
ntah2 bapak rindu aku
eh silap kite
hakhak
huhuhuhu
ntah la
ni x psal2 nih
mgu dpan mau aku blik kg nih
alaaaaaaa
aku nak exam time tue
jom balik sok
huhuhuhu
tetibe je
intan g A famosa la
nseb bek xde pakwe superman
tau
aku de bce kt fb
g pon sok aku kje mlm
aduyaiiiii
nak blik pas aku blik kje
x tau aku blik kul bape nnti
adessssss
hurmmm
hadoiiii
2 aku call asan lak pas 2
tp x dpat lak
then
mlm td die call blik
tye nape
aku jwab la xde pape
sje je nak borak2 ngan dier
adoiiiii
die x citer pape ke?
x pon
sbb line ptus2
2pon pkai fon zurin
fon die abes bateri
owhhh
arghhhhh
aku dlm dilema
ase nak balik nek bas lak sok
jgn la
spe nak amik ko nnti ???
abg sume kje
aku nek ar baz smpai spp
tapi cam brni2 takut je nie
adessssss
dah la budget xde ni nak blik
ermmmmm
payah gak la
ujung blan nih road tax lak mati
huwaaaaaaaa
pas 2 mgu dpan deepavali
aku dh ar lepak blik zuha n aida niemalu d0wh nanges dpn diowrg

tue antara pe yang aku sembang ngan abang aku...
0whhhh....time nie air mate aku memang dah meleleh-leleh ar....
sr0o0ottt-sr0o0o0t je aku....
kat mate dah terbayang muke mak ngan bapak aku...
0wh aku memang sangat sensitip kalau bab2 mak ngan bapak nie...
lagi2 ar time nie aku memang tengah rindu giler babeng kat parent aku...
0wh haruslah air mate aku merembes kan....
malu aku ngan aida n zuha tau...
s0wry ar k0wrg...
em0 lebih lak aku pagi nie....

n0ta siku aku: memerlukan superman atau pintu d0raem0n ketika ini.....

0 comments: