CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 28, 2010

nakal eh!!!!

assalamualaikum.... rinie paper ketiga dah slamat aku terjah... lepas habis exam balik k0lej... sampai k0lej aku kelam kelibut nek bilik c0z nak tekucil... time nie memang dah x tahan giler... jalan laju2...nek tangga pun langkau 2,3 tangga... *hebat kan aku sebagai anak dara yang s0pan* sampai bilik terus tanggal tudung, campak pe yg patut.... time aku nak g t0ilet leh plak de m0nyet kat pintu aras aku.... had0iiii...... time nie memang dah sampai penghujung dunia dah... memang dah nak terrrrrrr sangat2 ar..... aku halau bleh plak die nak men cakba cakba ngan aku.... ng0kngek punye m0nyet.... dalam hati memang dah berl0ri ar aku maki.... *naseb dalam hati je* dah penat aku halau baru ar die blah..... cha0iiii sungguh... naseb bek aku x terkucil kat depan pintu tue.... nakal eh!!! saje je nak uji kesabaran aku yang terlebih tebal nie....


kalau t0mei camnie nak gak aku layan die men cakba cakba...


n0ta siku aku: 3 paper dah lepas, lagi 3 yang menanti untuk di terjah!!!!g0 iza g0!!!!!

0 comments: