CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 18, 2010

c0baan bunuh diri....haa??

assalamualaikum.....

petang tadi lebih kurang dalam kul 2.45 petang,
aku dikejutkan dengan satu peristiwa c0baan bunuh diri....
kejadian nie berlaku kat bl0k aku...
0wh bile aku ingat2 balik kejadian tue,
hurm seriau jap aku....
mau xnye...

F0n aku wat c0baan bunuh diri kau...
xke seriau aku kalau F0n tue betul2 ki0k...
mane aku nak cekau F0n len...
aku nie dah ar tahap kais pagi makan meggi kais petang x makan pape...
bleh???
id0k ler mampu nak beli F0n baru pada saat dan ketika itu....
dah ar tue pun F0n dari belas ikhsan abang aku...
walaupun F0n zaman jepun tapi mak tetap sayunk n0ks....

lepas aku siap2 nak g claz aku g ar meja aku tuk ambik beg...
tengah aku belek2 beg aku tetibe aku terdengar bunyi bende jatuh...
mula2 aku juz wat derk n ngan slumber tenuk aku teng0k bawah meja...
aku wat slumber tenuk c0z aku ingat juz pen 0r maybe kunci aku yang jatuh...

sekaliiiiiiiii aku teng0k bawah......
secara 0t0metik mulut aku kuarkan s0re....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
F0o0o0o0o0o0o0n akuuuuuuuuuuu......
dah terburai kat lantai....
time nie kelam kabut aku kutip balik sume...
0wh dalam hati k0 jangan tanye ar cmne cuaknyeeeee....
memang berd0a sesangat xde pape ar....
sekali aku pasang2 balik sume n tekan2 die hidup...

0whhhh....betapa leganya hati aku.....
kerana cubaannya itu tidak berjaya...

b4 nie pun dah banyak kali gak ar die cube bunuh diri tapi x ar setinggi hari nie...
juz dari atas katil ke lantai....
s0o0o0 x ar tinggi sangat kan...
tapiiii rinie bleh plak nekad nak terjun dari meja study ke lantaiiii....
had0iiiiiii...
memang wat mak sakit pangkal rusuk betul ar....

0wh selama nie cubaan bunuh dirinya berpunca dari aku sendiri....
tertendang ngan bantal ar...tert0lak ngan lengan....x perasan tersiku...
rinie plak aku tertarik ngan beg....
jadinyeeeeeeeeeeee.....
itu bukanlah c0baan bunuh diri...
tapiiiiiiiiiiiiii....
c0baan MEMBUNUH!!!!!!...
siapakah mastermind sume nie??????
0wrgnye ialah....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
AKU LARRRRR....

n0ta siku aku: sayunk f0n aku lebih2....jangan wat hal erk yunk....

0 comments: