CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 14, 2012

catatan dalam buku rek0d

Assalamualaikum.....

jam sekarang dah menunjukkan pukul 1.11 pagi...ngam ngam s0iiiii je time nie sume 1 time aku taip ayat 1st ngan 2nd tue....eh!!!aku dah habis taip satu ayat pun belum tukar n0 lagi ar...

catat rek0d ar hari nie..sebabnya sampai sekarang aku belum tid0 lagi..nampak macam bese je kan statement aku nie..tapi untuk pengetahuan k0wrg bila aku dah masuk alam pekerjaan nie memang adalah agak susah untuk aku stay up sampai ke pagi..jangan cakap pagi, nak sampai pukul 12.00 malam pun mata aku manja dah terlelap..kalau x k0mpem aku akan menguap 18 kali seminit..kengkadang tengah sedap2 aku teng0k tv layan cite bez pun b0leh terlelap...aku pun x tau nape..penat bekerja dengan penat time study dulu adalah sangat berbeza...

kalau dulu kengkadang aku b0leh stay up sampai ke subuh...bantai k0n0n nak siapkan asemen 0r tesis tapi sebenarnya lebih kepada layan cite korea..lepas subuh baru bantai tid0..memang jarang ar aku nak lelap sebelum pukul 12.00..sangat2 jarang..tapi tue dulu ar time study..*tetibe ase rindu waktu study*..memang bez gilak ar time tue..

tapi tue dulu punya cite..sekarang rutin harian aku adalah berbeza..dah x b0leh nak selalu macam dulu...tapiiii hari nie aku berjaya mengimbau kenangan dulu..*ceh!!!mengimbau kenangan ar sangat*..nie semua gara2 mula dari skype ngan anak sedara aku ar nie tadi..lama berb0rak sampai x sedar dah pukul berapa..dah habis skype baru teng0k jam then teng0k tv cite bez ar plak..game sh0w k0rea *RUNNING MAN*..aku suke gilak teng0k cite nie..terus ar bersambung mata aku terbuka sampai sekarang nie...time nie aku menaip entry sambil teng0k tv..hehehe...

0wkey ar nak layan tv..sambung len entry erkk..*harap2 es0k pagi aku x terbabas bangun dari tid0 ar kerana es0k aku adalah bekerja yaaaa*


psssttt:sekarang dah pukul 1.45 pagi...dan aku still melayan running man..bila nak tid0 nie....



n0tasikuaku: es0k aku mungkin akan ke bangi sebab hari ahad jika tiada halangan aku akan ke Gathering G0...x sabar mau pegi..dah setahun lebih gak lepas gathering laz....tapi dalam x sabar sebenarnya aku malu2 tenuk gak nie nak pegi...heheheh

0 comments: