CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 10, 2012

Mungkin kerana kini Bahagia

Assalamualaikum...

tadi kat FB de berbalas2 k0men ngan kengkawan..sekali ex r0omate aku g tau de member kit0wrg cakap yang sekarang aku nampak makin berisi...mungkin sebab kini aku bahagiaaa...bahagia sangatt..*sambil mata pandang atas*...haish!!!!jangan plak de yang kata aku nampak berisi kerana bahagia telah berumah tangga dan mengandung plak yeeeee...aku belum lagi KAWEN 0wkey!!!cal0n pun xde g..*m0tif g tau*

makin berisi erkk..hahaha..mungkin gak k0t..mana x makin berisinye...sekarang xde xcrcse langsung..aktiviti aku tiap-tiap hari bangun, siap2, g keje, makan, tid0..kat tempat keje pun aku juz duduk je..mmg x banyak pergerakan tuk menjana tenaga bagi hilangkan lelemak kat badan nie..makanya semua lelemak adalah berkumpul ngan jayanya kat badan nie..

0whhyeeee...sekarang plak balik keje petang dah nak malam..then dah mandi2 sume baru masak then makan..lepas makan rehat2 kejap x lama lepas tue mata aku dah tertutup beradu..lagilah menambah jumlah lelemak kat badan nie..x sempat nak bakar lemak dah tid0..el0k2 lemak tue nak keluar even sikit terus terbantut niat then terus bermastautin kat dalam badan nie...

tapiiiii baru2 nie aku aku de menimbang berat badan aku nie kat umah kawan aku si Zuha ngan Aida..*di0wrg h0usemate*..Alhamdulillah berat masih lagi ideal..hahaha..berat maintain g ar dalam kawalan..


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-

pic paling latest time g teluk batik 01/01/2012

nampak berisi ke aku???

sengih sambil tunjuk buah rambutan..
0whhh yeee baju yang aku pakai nie yang aku tunggu sangat kat entry NIE
tshirt 2PM time wat k0nsert kat Malaysia ritue..tertutup plak tulisan ngan tudung.
x dapat g k0nsert dapat tshirt pun jadi ar..hehehe




n0tasikuaku: makin berisi kerana bahagia bilakah agaknya...hahahaha

1 comments:

cik loliy said...

yunk joi GA i wt tu jom..mengimbau knangan lm..hihihi