CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 19, 2012

Salah bajet ar pulak!!!!!

Assalamualaikum...

petang semalam punya cite..

boleh ar pulak time nak parking kete, aku terover ambik site..makanya tayar kete depan belah kanan aku selamba derk je memasukkan dirinya ke dalam l0ngkang..naseb baik ar l0ngkang depan rumah je..kalau ar l0ngkang yang besar, mau dengan kete sekali masuk..dan nasib baik juga aku sl0w je..kalau laju habis ar..dah ar bukan kete aku..tuan kete de kat sebelah aku je..die x drive sebab pegang darwisy aka anak die..time nie jiran sebelah rumah pun buka pintu, nak minta t0l0ng segan...lagipun laki die pun belum balik lagi rasanya..anak2 jiran siap kluar lagi teng0k pe yang jadi..*malu seh time nie tapi still buat muka slumber sambil gelak2*

dial0g anak jiran "nie nak kene ikat dengan tali nie..lepas tue tarik!!!"..yang bercakap tue budak kecik je pun..hehehe

dah jadi macam tue, x tau macam mana nak kluarkan tayar tue dari l0ngkang, maka kita perlu meminta bantuan superher0..*superher0 la sangat*..cepat2 tep0n abang..tapi abang kata die x b0leh balik awal atas sebab2 tertentu..xpe abang yang tue x b0leh, kita tanya abang yang lagi s0wrg..*nie bagusnya ada ramai abang*..tapiii abang yang lagi satu nie kene tunggu akak ipar aku la pulak..die balik cepat tapi isterinya plak balik lambat..

dah macam tue nak buat macam mana lagi kan..kita biar kan je la dulu kete tue merasa salah satu tayarnya d0k dalam l0ngkang..kit0wrg slumber masuk rumah..siap makan durian lagi..hahaha...sekali abang aku yang pertama balik..tengah aku t0l0ng teng0k abang aku eject *betul ke ejaan* kete tue abang aku yang kedua plak datang ngan adik b0ngsu aku..

akhirnya *tetibe akhir dah* berjaya gak tayar tue dikeluarkan dari l0ngkang..bila pikir balik macam sengal je kan..tapi tue pengajaran yeee..lepas nie pandu kereta dengan lebih berhati2...

nie sume salah intan sebab bercerita dan aku khusyuk sangat ar dengar cite sampai terover ambik site dan tayar masuk l0ngkang...hahahaha..s0wry ye tan tayar kete k0 masuk l0ngkang..s0wry sangat2..aku x sengaja membiarkannya....


n0tasikuaku: haishhh!!masuk kali nie dah dua kali aku hampir2 menjahanamkan kereta 0wrg..mangsa pertama adalah abang yang atas aku...s0wry jugak abang asan...

0 comments: