CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 20, 2012

kepulangan disambut dengan pandangan mereka

Assalamualaikum...

petang semalam balik dari keje macam bese lepas ambik Darwisy kat nurseri, tugas bawak kete akan diambil alih 0leh aku even lepas insiden nie..

time aku masuk simpang rumah anak2 jiran sebelah tengah main..el0k je aku masuk simpang tue masing2 mata f0kus pandang arah kete..mata di0wrg asyik ar memandang sampai aku selamat parking kete..lepas aku selamat parking el0k je di0wrg sambung main balik...

eh!!hell0o0o0o0o...acik dah lebih berhati2 tau..ritue tue memang sengaja nak try rasa macam mana perasaan bila tayar kete masuk dalam l0ngkang..lepas sekali rasa dah tau x bez s0 xdenye acik nie nak buat untuk kali kedua...sabar je ar teng0k keletah di0wrg nie...

pstt: harap2 time balik petang nie xde ar di0wrg d0k teng0k lagi sampai aku parking..

0 comments: