CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 27, 2012

suka hati aku

Assalamualaikum...

semua 0wrg balik awal harini..kul 5.00 dah bla dari 0pis..hari ni hari jumaat kan bukan khamis..eh!!hehehe..

s0nye sekarang aku tinggal s0wrg dalam 0pis..selalu dah macam nie..lagilah kalau hari sabtu..x ramai dan kadang2 di0wrg lambat*staf 0pis aku memang x ramai*...tapi aku suka gak..aku b0leh buat pape sesuka hati aku..

paling aku suka buat adalah:
1~layan cite/gamesh0w/pasang lagu kuat2 dengan slumber..
2~buat air panas kasi kaw sikit..
3~ambik bekalan biskut/makanan yang ada kat 0pis..
4~slumber buat macam 0pis nie aku yang punya..hehe
5~buat x dengar kalau tep0n 0pis berbunyi..

jadi hargai masa bersendirian sebaik mungkin..*jahat gila kan aku*



n0tasikuaku:suke sangat!!!!

0 comments: