CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 31, 2012

ibu mithali @ menantu pilihan

Assalamualaikum....

x payah nak terpengaruh ngan tajuk entry sangat yeeee..xde kaitan sangat pun..hehe

setelah berpindah ke rumah baru nie aku dah de tugas baru setiap pagi..xtualy setiap pagi hari bekerja pada minggu abang aku kerja petang je..paham x???lantak k0wrg la paham ke tak..

tugas baru aku tue ialah bermanja mesra bersama salah se0rang kesayanganku..eh!!xde manja mesranya..selalu pagi die mamai lagi..nak buka mata pun sayang..kalau buka pun macam 0wrg lal0k then lelap balik..tapi xpe..senang sikit kerja aku kan..


-


-


-


-



budak manja yang perlu aku riba setiap pagi..


macam yang aku cakap kat atas tadi laa..just time abang aku keje petang je keje aku nie..time abang aku keje pagi tugas tersebut perlulah diambil alih oleh umminya..time pagi je sebab selalu pagi intan yang akan bawak kereta..jalan raya di waktu pagi adalah agak kepadatan dan lutut aku terlebih g0yang nak bawak kereta time nie..maka lebih afdal aku duduk disebelah sambil meriba Darwisy saja..

namunnn...waktu petang aku perlu gagahkan juga diri untuk memandu kerana ummi Darwisy ingin bermanja bersama anakanda tercinta..nak x nak terpaksa juga aku tahan ketar di lutut..dah la laluan dari rumah ke tempat kerja mencabar minda dan jiwa..teringat laluan untuk ke UKM jika mengikut jalan belakang ataupun laluan ke Sungai Dusun ketika aku praktikal dulu..tapi lalaun ini serius aku cakap adalah lebih mencabar..kanan kiri bukit bukau dan hutan rimba..hanya kadang kala lalu kawasan penempatan..*bahasa berkecamuk tunggang langgang*

tapi mungkin sebab aku x biasa lagi dengan jalan tue..xpe2..pelan2..nanti kalau aku dah biasa bukan setakat cil0k mencil0k yang akan aku buat malah drift pun mungkin juga akan dilakukan tanpa rasa was2 lagi..*haha..h0ver sangat dan verangan je la*

nasib baik laa time pagi darwisy nie selalunya tid0 je..senang keje aku..kalau x letih gak ar..die kalau terjaga liat sikit nak duduk or baring..kalau x memang keluar ar siren dari mulut die..*nasib baik makcikmu ini baik hati dan sayang*..



-


-


-


-


mari lihat makcik yang penyayang


-


-


-


-




sweet auntie & nephew yang b0tak



d0akan keselamatan kami yaaaa.....





n0tasikuaku: mengharapkan sesuatu yang baik berlaku....

0 comments: