CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 5, 2012

virus-virus cinta apakah ini???

assalamualaikum..
tadi aku sesaje je baca balik entry2 lama memula aku belajar tulis bl0g dulu...sekali de beberapam entry aku yang dah bertukar..aku x paham bahasa apa yang digunakan..tapi macamana b0leh bertukar erkk...apa mendenye nie???
apa pasal die bertukar plak..meh aku de c0py nak bagi k0wrg teng0k..cuba k0wrg teka nie adalah jenis tulisan pe???aku x tau..lampung, sanskrit, palava, atau tulisan k0d rahsia???k0wrg cari ar erkk c0z aku malas...
pstttt: memang pelik ah!!!bila aku tengok balik entry aku yang nie owkey plak tulisan tue...ntah ar..memang pelik ah!!!!!!

assalamualaikum.....

tetibe aku ase sesak nafas...
bukan sesak nafas sebab aku semput...
tapiiiiiiiii sebab.........................
argh!!!!susah untuk aku terangkan....

kenapa????
kenapa????
&
kenapa????


n0ta siku aku: biarlah masa yang menentukan.....

2 comments:

cik loliy said...

kan awk yang wat tulisan cmni..ada rahsia awk..lupa erk??

Noreul Basumi said...

haaaa...yeke..kenapa saya x ingt langsung...bkn nie je..de gak 2, 3 entry lain...aig0ooo..hilang ingatan ar...