CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 3, 2012

s0alan sentap dari anak sedara sengal

Assalamualaikum...

cuti tahun baru adalah sangat bez..luangkan masa dengan pulang ke kampung halaman dan berkumpullah kami adik-beradik untuk menggamatkan rumah..

aktiviti tahun baru adalah beramai-ramai picnik dan bersuka ria di teluk batik pada 01.01.2012 (kalau rajin nanti aku cite len entry c0z gamb0 kat camera abang lagi), menyambut besdey akak ipar aku iaitu zurin pada malamnya (besdey 02.01 ) dan beberapa 0wrg yang telah expired tarikh besdey, menangkap l0kan di tepi laut kampung nelayan (aku x j0in), dan yang paling bez berg0sip dan bergurau senda bersama keluarga.

hurmmm..de ar satu masa tue aku x ingat hari ahad 0r isnin..time tue aku tengah d0k menyembang sambil teng0k tv dengan yang lain-lain..then tetibe datang ar anak sedara aku nie..kit0wrg panggil die mimi je..tetibe die tanya aku s0alan yang bikin hati panas + berapi + malu = digaul sebati.

mimi: bik iza, bila bik iza nak KAWEN??teng0k cik intan ngan cik zurin, di0wrg dah kawen dah. cik intan dah ada anak lagi..(intan n zurin ialah akak ipar aku dimana intan sama un0 ngan aku manakala zurin ialah juni0r aku time kat perkasa)..bibik x nak kawen eh!! *bibik ialah panggilan 0rang jawa untuk makcik and saya ialah javanes girl*

cer k0wrg bayangkan ekspresi aku time tue...dah ar time tengah ramai2 tue die tanya..nasib baik ngan adik-beradik je...kalau ar die tanya depan ntah sape2..mau de yang kene siku time tue gak..yang lain-lain dah pakat gelakkan aku je..sab0 je ar hati nie kan..

hel0o0o0 anak sedara yang bertuah..makcikmu ini baru nak masuk 24 tahun 0wkeyh..bukan 42 tahun..lek ar lu..tau ar dah x sab0 teng0k makcikmu yang baik hati n lemah lembut nie nak naik pelamin..tapi bertenang yeeeee...insyaAllah...kalau dah sampai seru n bertemu dengan ADAM untuk diri ini, makcikmu ini dengan gembiranya akan memberitahu..buat masa sekarang diharap kepada keluargaku tersayang terutamanya mimi untuk bersabar dan d0akan m0ga diri ini bertemu dengan Mr Right.


pengaju s0alan sentap..Mimi




n0tasikuaku: sapa yang x nak kawen weh!!!cuma belum tiba masanya lagi kerana adam yang dicari masih belum kutemui...

4 comments:

cik loliy said...

nice soalan..sweet jew...heheh

Noreul Basumi said...

Sweet sgt kn s0alan tue...
ase nk tercekik bila deng0..
naseb xde pape kat dalam mlut...
hehehe

haleinaitis0311 said...

bik iza...bile nak kawen..? hahaha

Noreul Basumi said...

ceh!!!jangan ditanya lagi s0alan itu..
insyaALLAH...kalau sampai masa nanti...
huhuhu